مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 09:052020-03-07بين الملل

چالش ها و فرصت های قرنطینه شهرهای بزرگ


یک دانش آموخته رشته اقتصاد دانشگاه فرهنگ و هنر پکن در یادداشتی با توجه به تجربیات چین در مقابله با کرونا از جمله قرنطینه شهر یازده میلیون نفری ووهان، - یک دانش آموخته رشته اقتصاد دانشگاه فرهنگ و هنر پکن در یادداشتی با توجه به تجربیات چین در مقابله با کرونا از جمله قرنطینه شهر یازده میلیون نفری ووهان، به بیان معایب و مزایای قرنطینه شهرهای بزرگ پرداخته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پریسا شاه بیگ، دانش آموخته رشته اقتصاد دانشگاه فرهنگ و هنر پکن در یادداشتی در این باره می نویسد: در اواخر ژانویه 2020 دولت چین دستور قرنطینه شهر یازده میلیون نفری ووهان و دیگر شهرهای واقع در استان هوبی را به منظور جلوگیری از گسترش هرچه بیشتر بیماری ناشی از کرونا ویروس (کووید-19) صادر کرد.

این بیماری علاوه بر گرفتن جان بیش از 2700 نفر (تا زمان تهیه این گزارش)، برای دومین اقتصاد بزرگ دنیا ضررهای بسیاری داشته است.

بر اساس نوشته نیویورک تایمز، سختگیری های بیش از اندازه دولت چین بابت کنترل این بیماری باعث شده تا بسیاری از تجار چینی از وضع موجود شکایت داشته باشند.

هر چند که جامعه کسب و کار چین به خوبی می دانند که برای داشتن یک تجارت بی دردسر، نباید مخالفتی با سیاست های دولت داشته باشند، به تازگی برخی از تجار مطرح چین در یک موضع غیرمعمول بیان کرده اند که اگر محدودی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش ها و فرصت های قرنطینه شهرهای بزرگ

چالش ها و فرصت های قرنطینه شهرهای بزرگ