مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 07:362020-03-07بين الملل

مشاور بشار اسد: اردوغان، کاملاً با رژیم صهیونیستی هماهنگ است


مشاور رسانه ای و سیاسی رییس جمهور سوریه گفت که توافق آتش بس در ادلب به نفع سوریه است و ترکیه و رژیم صهیونیستی در حملات خود به سوریه به طور کامل هماهنگ عمل می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، بثینه شعبان مشاور سیاسی و رسانه ای رییس جمهور سوریه در سخنانی، توافق آتش بس میان ترکیه و روسیه بر سر ادلب را به نفع سوریه دانست.

به نوشته خبرگزاری رسمی سوریه (سانا )، او به شبکه السوریه گفت که این کشور به مبارزه با تروریسم ادامه می دهد و توافق مسکو در نتیجه فداکاری های ارتش سوریه شکل گرفت که به گفته وی توانست بیش از 2000 کیلومتر مربع را آزاد کرده و اجرای توافق سوچی در ادلب را تضمین کند .

بثینه شعبان، توافق آتش بس را در جهت منافع سوریه دانست و گفت که فداکاری های ارتش این کشور توافقی را موجب شد که طبق آن بزرگراه های ام-4 و ام-5 باز شد و مبارزه با تروریسم نیز ادامه خواهد یافت.

مشاور بشار اسد افزود: این توافق موقتی است و به نفع ارتش و مردم سوریه در مسیر مبارزه با تروریسم و تکمیل اجرای توافق سوچی است؛ توافقی که رییس جمهور بحران زده ترکیه در سطح داخلی و خارجی، بدان التزامی نداشت و اقداماتش نیز نشان دهنده بحرانی است که در آن به سر می برد و اروپا و جهانیان بتدریج خطر سیاست هایش را در پرونده آوارگان یا حمایت از تروریسم درک می کنند و دروغ و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاور بشار اسد: اردوغان، کاملاً با رژیم صهیونیستی هماهنگ است

مشاور بشار اسد: اردوغان، کاملاً با رژیم صهیونیستی هماهنگ است