مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 07:202020-03-07سياسي

خط تولید ذوب آهن فعال است/ تشکیل ستاد بحران با محوریت بیمارستان شهید مطهری


در پی شیوع کرونا در کشور، مدیریت و کارکنان ذوب آهن، با بهره گیری از فرهنگ کار و تلاش در این شرکت، نسبت به رعایت موارد بهداشتی و ایمنی نهایت دقت را دارند و خط تولید این شرکت با قدرت به کار خود ادامه می دهد.

- ایسنا/اصفهان مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان گفت: در پی شیوع کرونا در کشور، مدیریت و کارکنان ذوب آهن، با بهره گیری از فرهنگ کار و تلاش در این شرکت، نسبت به رعایت موارد بهداشتی و ایمنی نهایت دقت را دارند و خط تولید این شرکت با قدرت به کار خود ادامه می دهد.

منصور یزدی زاده با بیان اینکه در پی شیوع کرونا در کشور، ذوب آهن اصفهان با تشکیل ستاد بحران با محوریت بیمارستان شهید مطهری اقدامات گسترده هماهنگ با سایر مراجع ذیربط از سوم اسفند ماه آغاز کرد، اظهار کرد: در این ستاد بحران معاونان شرکت، بیمارستان شهید مطهری، مدیریت های HSE، خدمات و امور اجتماعی، روابط عمومی، بازرسی، حراست و امور شهری و پسماند عضویت دارند و تمام فعالیت ها بر اساس مصوبات آن انجام می شود.

وی افزود: بیمارستان شهید مطهری ذوب آهن اصفهان پیش از اخبار مربوط به شیوع ویروس کرونا در ایران، فعالیت هایی را آغاز کرد و هم اکنون در این راستا بخشی را کاملاً به صورت آماده باش به بیماران تب دار و مشکوک به کرونا اختصاص داده است، در بخش ورودی اورژانس هم، بیماران به دو بخش جداگانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط تولید ذوب آهن فعال است/ تشکیل ستاد بحران با محوریت بیمارستان شهید مطهری

خط تولید ذوب آهن فعال است/ تشکیل ستاد بحران با محوریت بیمارستان شهید مطهری