مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 اسفند 1398 ساعت 18:052020-03-06اقتصادي

دریافت نقدی عوارض آزادراهی ممنوع شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، عبدالهاشم حسن نیا رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با اعلام این مطلب، گفت: از روز شنبه 17 اسفند دستگاه های کارتخوان در ورودی های عوارضی آزادراه ها نصب می شود و رانندگان شخصا و با کارت های بانکی عضو شبکه شتاب عوارض خود را پرداخت می کنند.

وی افزود: به منظور اجتناب از تماس مستقیم رانندگان هنگام ورود رمز کارت های شتاب، اقلام بهداشتی از قبیل دستکش نایلونی یکبار مصرف، دستمال کاغذی و کیسه فریزر در اختیار رانندگان قرار می گیرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: در صورت عدم استفاده از کارت بانکی توسط رانندگان، شماره پلاک، کلاس خودرو و سایر مشخصات شناسایی خودرو ثبت می شود تا برای پیگیری وصول عوارض از طریق مراجع مربوطه اقدام شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، ویروس کرونا که رسما کووید – 19 نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تاکنون به بیش از 70 کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.

کیانوش جهانپور رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت روز جمعه (16 اسفند) اعلام کرد تعداد مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در کشور به 4 هزار و 747 نفر و فوت ناشی از آن به 124 نفر رسید و همچنین 913 نفر تاکنون بهبود یافته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریافت نقدی عوارض آزادراهی ممنوع شد

دریافت نقدی عوارض آزادراهی ممنوع شد