مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 اسفند 1398 ساعت 17:352020-03-06اجتماعي

بم نوروز 99 پذیرای هیچ گردشگری نخواهد بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، هادی شهسوارپور روز جمعه در نشست رسمی قرارگاه زیستی شهرستان بم اظهار داشت: برای کنترل ویروس کرونا تمام ادارات موظفند نیروی انسانی، ماشین آلات و تجهیزات اداری خود را در اختیار دانشگاه علوم پزشکی شهرستان بم قرار دهند.

شهسوارپور افزود: به شهروندان بم و بروات توصیه می کنیم امسال مسافرت را در برنامه های خود نگذارند زیرا استان های دیگر نیز اعلام کرده اند که هتل ها، مهمانسرا و مدارس آمادگی پذیرش گردشگر را ندارند.

وی با اشاره به کارگران خودروسازی منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید توضیح داد: با توجه به اینکه کارخانه های خودروسازی در بم مستقر هستند قرار نیست فعالیت اقتصادی شهرستان بم به دلیل ویروس کرونا تعطیل شود ولی باید مدیران کارخانه ها مسائل بهداشتی کارگران را رعایت کنند.

وی ضمن تقدیر از هموطنان جهت همکاری در عدم برپایی مراسم ها افزود: مراسم های عقد، عروسی ، عزا ، میهمانی و هرگونه اجتماعات تا اطلاع ثانوی و پشت سر گذراندن بحران تعطیل گردد.

فرماندار بم تصریح کرد: طی مصوبات صورت گرفته سوختگیری خودروها باید توسط مسئول نازل در جایگاه سوخت انجام بگیرد.

وی با اشاره به کارگران خودروسازی منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید توضیح داد: با توجه به اینکه کارخانه های خودروسازی در بم مستقر هستند قرار نیست فعالیت اقتصادی شهرستان بم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بم نوروز 99 پذیرای هیچ گردشگری نخواهد بود

بم نوروز 99 پذیرای هیچ گردشگری نخواهد بود