مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 اسفند 1398 ساعت 13:252020-03-06ورزشي

تمرینات تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز تعطیل شد


داود مهابادی جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: سلامتی بازیکنان، کادر فنی و دیگر دست اندرکاران تیم در این شرایط که کرونا ویروس شایع شده برای ما مهم است و به همین سبب تمرینات تیم را تا بیست و یکم اسفند 98 تعطیل کردیم تا ببینم شرایط در روزهای آینده چگونه می شود.

بازیکنانم مشکل روحی روانی دارند او با بیان اینکه بازیکنانم مشکل روحی روانی دارند، اظهار داشت: وقتی آنها چهارماه است که یک ریال هم دریافت نکرده باشند طبیعی است که انگیزه خود را از دست می دهند چرا که خرج خانواده دارند و باید پاسخگوی آنها هم باشند.

بازیکن سابق تیم استقلال تهران ادامه داد: زمانی که تیم در صدر جدول بود هیچ کس به ما محل نگذاشت در صورتی که اگر در نیم فصل 500 میلیون تومان به تیم ترزیق می شد، شرایط تیم خیلی تغییر می کرد.

مهابادی افزود: از تیرماه 98 که کارم را با تیم در این فصل شروع کردم تاکنون 20 درصد از قراردادم پرداخت شده است در حالی که از تیمهای دیگر خبر موثق دارم که در نیم فصل بیش از 2 میلیارد تومان به تیمشان ترزیق کردند چرا که همیشه در دور برگشت بازیها به مراتب سخت تر می شود برای همین است که تیمشان را تقویت می کنند.

رختکن نداریم سرمربی تیم فجربا اشاره به اینکه زمین تمرینی خوبی در محل پادگان امام حسین (ع) داریم ،افزود: اما این زمین خوب فاقد رختکن است و بازیکن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمرینات تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز تعطیل شد

تمرینات تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز تعطیل شد