مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 اسفند 1398 ساعت 08:352020-03-06فرهنگي

ضرر 30 میلیون دلاری کرونا به «جیمز باند»


کمپانی «مترو گلدن مایر» (MGM) سرمایه گذار قسمت جدید فیلم «جیمز باند» با زیان 30 تا 50 میلیون دلاری به سبب تعویق اکران بیست و پنجمین قسمت از این مجموعه رو به رو خواهد شد.

- کمپانی مترو گلدن مایر (MGM) سرمایه گذار قسمت جدید فیلم جیمز باند با زیان 30 تا 50 میلیون دلاری به سبب تعویق اکران بیست و پنجمین قسمت از این مجموعه رو به رو خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از کمپانی MGM، یونیورسال و باربارا باراکلی و مایکل جی ویلسون تهیه کنندگان فیلم های جیمز باند هفته پیش اعلام کردند با بررسی دقیق و با ارزیابی بازارهای جهانی، اکران بیست و پنجمین قسمت از این سری فیلم را تا ماه نوامبر به تعویق خواهند انداخت.

اتفاقی که پیش بینی می شود بین 30 تا 50 میلیون دلار ضرر به کمپانی MGM به همراه داشته باشد که سرمایه گذاری کامل این فیلم را بر عهده داشته است.

گزینه اکران فیلم جیمز باند: زمانی برای مردن نیست در شرایط کنونی که بسیاری از سینماها در سراسر جهان از جمله در کشورهای چین، ایتالیا و ژاپن تعطیل است، می توانست ضرر بسیار بزرگ تری به سازندگان قسمت جدید مجموعه جیمز باند بزند و گفته می شود حداقل 30 درصد از فروش نهایی این فیلم کاهش می یافت.

با پیش بینی فروش یک میلیارد دلاری، جیمز باند: زمانی برای مردن نیست در صورت اکران در تاریخ اصلی 300 میلیون دلار ضرر می کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرر 30 میلیون دلاری کرونا به «جیمز باند»

ضرر 30 میلیون دلاری کرونا به «جیمز باند»