مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 اسفند 1398 ساعت 08:302020-03-06پزشكي

راه اندازی مرکز تب سنج در ورودی شهرستان ریگان


با همکاری فرمانداری ایرانشهر و بخشداری بزمان در استان سیستان و بلوچستان و همکاری دانشگاه علوم پزشکی بم و شبکه بهداشت و هلال احمر ریگان مرکز تب سنج در ورودی ریگان در مسجد ابوالفضل راه اندازی شد.

- امین باقری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ریگان با اشاره به اینکه شهرستان ریگان یکی از شهرستان های کویری استان است، اظهار داشت: شهرداری های ریگان و گنبکی جهت ضد عفونی کردن معابر و ادارات ریگان با همکاری شبکه بهداشت اقدام به گندزدایی و ضد عفونی کردند.

فرماندار ریگان بیان داشت: در روستاهای شهرستان ریگان نیز بخشداری ها با مشارکت دهیاران و شوراهای روستاها نیز اقدام به ضدعفونی کردن و گندزدایی معابر روستاها کرده اند.

وی تصریح کرد :با توجه به اینکه شهرستان ریگان دارای پراکندگی روستاهاست، شهرداری ها ودهیاری ها نیز به این روستاها اعزام خواهند شد.

فرماندار ریگان تصریح کرد: با همکاری فرمانداری ایرانشهر و بخشداری بزمان در استان سیستان و بلوچستان و همکاری دانشگاه علوم پزشکی بم و شبکه بهداشت و هلال احمر ریگان مرکز تب سنج در ورودی ریگان در مسجد ابوالفضل راه اندازی شد.

باقری گفت: ریگان ورودی استان از سمت سیستان و بلوچستان است راه اندازی این مرکز می تواند کمک شایانی در شناسایی افراد مشکوک داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی مرکز تب سنج در ورودی شهرستان ریگان

راه اندازی مرکز تب سنج در ورودی شهرستان ریگان