مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 ساعت 16:352020-03-05سياسي

درخت های کاشته شده در شهر از میله های بنر و تابلوهای شهری کمتر است


نماینده ولی فقیه در استان البرز بابیان اینکه مسئله درخت، درخت کاری و فضای سبز جز وظایف دینی ماست، خاطرنشان کرد: بنده در خطبه های نماز جمعه بارها به این موضوع تأکید کرده ام که هرکسی که از دنیا می رود یا به دنیا می آید درختی به نام او کاشته شود تا به این تربیت .

- ایسنا/البرز نماینده ولی فقیه در استان البرز بابیان اینکه مسئله درخت، درخت کاری و فضای سبز جز وظایف دینی ماست، خاطرنشان کرد: بنده در خطبه های نماز جمعه بارها به این موضوع تأکید کرده ام که هرکسی که از دنیا می رود یا به دنیا می آید درختی به نام او کاشته شود تا به این تربیت در طول سال چند صد هزار درخت کاشته و به فضای سبز شهری افزوده شود.

به مناسبت روز درختکاری و هفته منابع طبیعی، نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان البرز روز پنج شنبه 15 اسفند با حضور در دهکده تفریحی و گردشگری باغستان، دو اصله نهال میوه کاشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حضرت آیت الله حسینی همدانی سپس در سخنانی، بابیان اینکه دستورات دین اسلام همه جانبه نگر است، اظهار کرد: در دین اسلام همه مسائلی که مربوط به نیاز بشر هست وجود دارد.

وی بابیان اینکه مسئله رسیدگی به طبیعت در دین اسلام از جایگاه و اهمیت بالایی برخوردار است، عنوان کرد: ازآنجایی که ما در طبیعت زندگی می کنیم و حیات ما متوقف بر اوست در روایات متعددی از اهل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخت های کاشته شده در شهر از میله های بنر و تابلوهای شهری کمتر است

درخت های کاشته شده در شهر از میله های بنر و تابلوهای شهری کمتر است