مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 ساعت 13:252020-03-05سياسي

گفت وگوهای فرهنگی در کرمانشاه الگویی برای سایر استان ها


سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی نامه ای از مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان کرمانشاه برای برگزاری نشست های گفت و گو با اصحاب فرهنگ و هنر و مدیران شهرستان های تابعه، تقدیر کرد.

در بخشی از این نامه آمده است: بی تردید گسترش فرهنگ گفت و گو نتایج پرباری در بهبود و ارتقای فعالیت های فرهنگی، هنری و رسانه ای استان خواهد داشت و شایسته است این اقدام استمرار داشته و خروجی گفت و گوها نیز عملیاتی شود.

مدیرکل هماهنگی امور استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هم، ضمن تشکر از بهرام فاضلی زاد و سایر همکاران این اداره کل، از همه مدیران اداره ارشاد در سایر استان های کشور خواست با توجه به اهمیت گسترش رفتارهای مدیریتی گفت و گو محور و تاکید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، برای انجام نشست های مشابه در استان و شهرستان های تابعه، برنامه ریزی لازم را انجام دهند.

در پاییز سال 98 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، طی بازدید از 13 شهرستان استان، مطالبات اصحاب فرهنگ و هنر را شنید که خروجی آن 111 مصوبه بود که دستور اجرایی شدن برخی از آنها در همان شهرستان مربوطه صادر شد و بقیه مصوبات هم در شورای برنامه ریزی استان مطرح و اجرایی شدند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفت وگوهای فرهنگی در کرمانشاه الگویی برای سایر استان ها

گفت وگوهای فرهنگی در کرمانشاه الگویی برای سایر استان ها