مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 ساعت 12:002020-03-05بين الملل

پکن در سایه شیوع کرونا، خواستار لغو فوری تحریم های ایران شد


سخنگوی وزارت امور خارجه چین تأکید کرد که تحریم های یکجانبه علیه ایران در شرایط شیوع «کرونا» تنها به وخامت اوضاع منجر می شود و خواستار لغو فوری این تحریم ها شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ژائو لیجیان سخنگوی وزارت امور خارجه چین امروز (پنجشنبه) خواستار لغو فوری تحریم های ایران در بحبوحه شیوع ویروس کرونا شد.

بنا به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه سی جی تی ان ، سخنگوی وزارت خارجه چین ضمن انتقاد از تحریم ها علیه ایران تصریح کرد که اقدامات یکجانبه علیه ایران، در مسیر تهران و جامعه بین الملل برای مقابله با ویروس کووید 19 مانع تراشی می کند و وخامت اوضاع را تشدید می کند.

محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران روز دوشنبه هفته جاری ضمن قدردانی از همبستگی سازمان جهانی بهداشت و کشورهای دوست با ایران جهت مبارزه با ویروس کرونا، علیرغم تروریسم اقتصادی آمریکا تصریح کرد که نیازهای مبرمی در ایران به اقلامی برای پیشگیری از ابتلا به کرونا وجود دارد.

وی در این پیام توییتری نوشت که در ایران برای این اقلام نیاز مبرم وجود دارد: وزیر خارجه ایران در بخش دیگری از این توییت نوشته در ایران برای اقلام زیر نیاز مبرم وجود دارد: ماسک N95 صورت و ماسک های سه لایه، دستگاه تنفس مصنوعی، روپوش جراحی، کیت تست کرونا، کاورهای محافظتی بی رنگ و محافظ صورت/بدن .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پکن در سایه شیوع کرونا، خواستار لغو فوری تحریم های ایران شد

پکن در سایه شیوع کرونا، خواستار لغو فوری تحریم های ایران شد