مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 ساعت 11:202020-03-05سياسي

تا پایان هفته تاریخ جدید آزمون های ارشد و دکتری را اعلام خواهیم کرد


رییس سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر اینکه برای تعویق مجدد آزمون های دکتری و کارشناسی ارشد منتظر مصوبات جدید ستاد ملی مبارزه با کرونا هستیم، - رییس سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر اینکه برای تعویق مجدد آزمون های دکتری و کارشناسی ارشد منتظر مصوبات جدید ستاد ملی مبارزه با کرونا هستیم، گفت: اگر این ستاد تصمیم بر تعویق مجدد آزمون ها داشته باشد، آن را اجرایی خواهیم کرد.

دکتر ابراهیم خدایی در گفت وگو با ایسنا ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: در حال حاضر آزمون دکتری سال 99 که قرار بود 9 اسفند ماه 98 برگزار شود، به دلیل شیوع کرونا ویروس به تاریخ 28 فروردین 99 به تعویق افتاده است.

وی در ادامه تصریح کرد: با توجه به اعلام وزارت کشور مبنی بر تعیین زمان برگزاری مرحله دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در تاریخ 29 فروردین 99 و تداخل آن با برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1399 به منظور ایجاد تسهیلات و برگزاری هرچه مطلوب تر آزمون، زمان این آزمون نیز تغییر کرد.

خدایی تاکید کرد: پیش از این زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1399 روزهای پنج شنبه و جمعه 28 و 29 فروردین تعیین شده بود که این زمان به روزهای چهارشنبه 3 و پنجشنبه 4 اردیبهشت 99 تغییر می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تا پایان هفته تاریخ جدید آزمون های ارشد و دکتری را اعلام خواهیم کرد

تا پایان هفته تاریخ جدید آزمون های ارشد و دکتری را اعلام خواهیم کرد