مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 ساعت 09:162020-03-05پزشكي

بفرمایید نان کرونا


شیوع ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته(آذر/دی) از کشور چین آغاز شد و تاکنون هزاران نفر در چین به این ویروس مبتلا شدند و صدها نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده اند.

این بیماری، قابل پیشگیری است و به راحتی و با راهکارهای ساده می توان از شیوع و ابتلا به آن جلوگیری کرد و یکی از مهمترین راهکارها در شکست ویروس کرونا رعایت نکات بهداشتی در نانوایی ها است.

برخی نانوایی ها در استان سمنان هنوز شیوع ویروس کرونا را جدی نگرفته اند و نمی دانند که شاید با بی توجهی به هشدارها ممکن است روزی شهر آن ها اوضاع بحرانی یا حتی فوق بحرانی پیدا کند.

این نانوایان، نان را به شکل روال عادی در گذشته(قبل از شیوع ویروس کرونا) تحویل مشتری می دهند و براساس گزارش میدانی خبرنگار ایرنا و گفته های شهروندان، در بسیاری از نانوایی ها همان نانوایی که نان را از داخل تنور یا دستگاه در می آورد پول نقد نیز از مشتری می گیرد.

برخی نیز با گذاشتن یک دستگاه کارتخوان شانه از بار مسوولیت خالی کردند و تمام قد رعایت نکات بهداشتی را به دوش مشتری انداخته اند بدون داشتن حتی محلی برای شست و شوی دست مشتریان.

نان سهم زیادی در سفره مردم استان سمنان دارد و نانوایی ها در این شهر همواره صف های چندین نفره را به نمایش می گذارد اما آن چه این روزها مایه نگرانی های بسیاری شده است جدی نگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بفرمایید نان کرونا

بفرمایید نان کرونا