مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 ساعت 08:302020-03-05سياسي

تبر بر ریشه حیات نزنیم


با عنایت ویژه رهبر انقلاب نسبت به پاسداشت و حقوق و حراست از فضای سبز به خصوص امر درختکاری و توصیه هرساله ایشان در خصوص حفظ جنگل ها و مراتع، حجت را برای صیانت از منابع طبیعی بر همگان تمام کرده است.

- ایسنا/گلستان با عنایت ویژه رهبر انقلاب نسبت به پاسداشت و حقوق و حراست از فضای سبز به خصوص امر درختکاری و توصیه هرساله ایشان در خصوص حفظ جنگل ها و مراتع، حجت را برای صیانت از منابع طبیعی بر همگان تمام کرده است.

بدیهی است حیات یک ملت در حراست از منابع طبیعی و ثروت های خدادادی رقم می خورد و این چنین می شود که جنگل جدا از بحث طبیعت و زیبایی و علاوه برآن ذخیره گاه اقتصادی و کانون معیشت سرمایه ای برای جهانیان ذکر می گردد.

موارد دیگر کارکردهای زیست محیطی از قبیل ترکیب کربن، ساماندهی گردش آب در طبیعت، پاکسازی هوا و کاهش سیل و در بحث گردشگری در تولید گیاهان دارویی، حفظ خاک و ذخایر ژنتیک را نام برد.

اینک وقت آن رسیده است با شرایط جوی و وضعیت حاکم بر جهان پیرامون، به خود بیاییم و آگاه باشیم که تبر بر ریشه حیات ملت زده می شود، نه حیات جنگل و درخت و این حیات زیستی انسان هاست که به انقراض می رود.

تخریب جنگل و گسترش بیابان بر اثر تعرض انسان به محیط زیست و تغییر اقلیم، باعث خسارات فراوانی همچون تخریب گونه های گیاهی، جانوری و تخریب سرزمین و خالی شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبر بر ریشه حیات نزنیم

تبر بر ریشه حیات نزنیم