مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 ساعت 08:152020-03-05دانش

تولید ماده ضدعفونی کننده جدید با ظرفیت 100 تن در ماه


رییس مرکز رشد دانشگاه آزاد قوچان از تولید ماده ضدعفونی کننده جدید خبر داد و گفت: این محصول بعد از چند ساعت، همچنان باعث از بین رفتن ویروس در محیط های آلوده می شود.

- کوروش علی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر از تولید ماده ضدعفونی کننده توسط مرکز رشد دانشگاه آزاد قوچان خبر داد و گفت: این محصول از مشتقات سیونورینگ اسید است که با توجه به فرایندهای انجام گرفته بر روی آن، علاوه بر ماندگاری بالا در حین استفاده، این امکان را دارد که چند ساعت بعد از ضدعفونی کردن محل آلوده، همچنان باعث از بین رفتن ویروس می شود.

رییس مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه آزاد قوچان بیان کرد: با این کیفیتی که ما تولید می کنیم، این ماده تاکنون تولید نشده است.

وی با بیان اینکه تولید این محصول طی دو روز گذشته شروع شده است، اظهار کرد: در حال حاضر مشتری های خاص خود را در ارگان ها داریم.

علی نژاد ادامه داد: قرار بر این شد که این ماده ابتدا به صورت صنعتی تولید شود تا برای ضدعفونی کردن اماکن عمومی، بیمارستان ها، ارگان ها و مدارس در اختیار مسئولان مربوطه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه هم اکنون سفارشات بسیاری از داخل و خارج شهرستان داریم، از حمایت مدیر شبکه بهداشت، فرماندار، مدیر صنایع و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید ماده ضدعفونی کننده جدید با ظرفیت 100 تن در ماه

تولید ماده ضدعفونی کننده جدید با ظرفیت 100 تن در ماه