مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 ساعت 07:002020-03-05اقتصادي

حواسمان باشد از نان کرونا نگیریم!


مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمان خطاب به مردم گفت: باتوجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و استان کرمان، خواهشمندیم مردم در زمان خرید نان نکات بهداشتی و ایمنی را رعایت کنند تا ویروس کرونا از طریق نان وارد منازل ما نشود.

- ایسنا/کرمان مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمان خطاب به مردم گفت: باتوجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و استان کرمان، خواهشمندیم مردم در زمان خرید نان نکات بهداشتی و ایمنی را رعایت کنند تا ویروس کرونا از طریق نان وارد منازل ما نشود.

مجید نژادبیگلری در گفت وگو با ایسنا، با بیان این مطلب که نان ها به دو دسته صنعتی و صنفی عرضه می شوند گفت: بعد از خرید و انتقال نان های صنعتی که از کارخانه بسته بندی شده اند، باید نان را از بسته بندی آن در آورده و پلاستیک بسته بندی را بیرون انداخته و در زمان مصرف، حتما باید نان را گرم کرد.

وی به توصیه هایی در خصوص مصرف نان های صنفی پرداخت و عنوان کرد: این نوع نان ها در واحدهای صنفی به صورت سنتی، حجیم و گرم و تازه عرضه می شوند و مردم بهتر است که نان های سنتی را صرفا از نانواهای که بهداشت را بیشتر رعایت می کنند، تهیه کرده ضمن آنکه باید مدنظر داشته باشند که پرسنل نانوایی ها علایم بیماری نداشته باشند و فروشنده مجزا نان در نانوایی وجود داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حواسمان باشد از نان کرونا نگیریم!

حواسمان باشد از نان کرونا نگیریم!