مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 ساعت 05:552020-03-05سياسي

اعتبارات مرتبط با کرونا بی درنگ در شورای شهر کرمان تصویب می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، محمد فرشاد چهارشنبه شب از برگزاری نشست فوق العاده این شورا و بررسی وضعیت کرونا در کرمان در هفته گذشته خبر داد.

فرشاد با بیان این که شهرداری ها بازوی اجرایی شوراها هستند، گفت: شهرداری کرمان در پی ارائه پیشنهادات مطرح شده در نشست عمومی دو هفته گذشته شورا، بلافاصله ضدعفونی کردن اماکن و خدمات عمومی را در دستور کار خود قرار داد.

وی با بیان این که شهرداری در این خصوص محدودیت اعتباری نخواهد داشت، اظهار داشت: هر آنچه اعتبار در این زمینه نیاز باشد بی درنگ توسط شورا تصویب خواهد شد.

فرشاد همچنین به جلسات و پیشنهادات اعضای شورای شهر با مدیران شهری اشاره و تصریح کرد: همچنین تعامل و هماهنگی بین دستگاه ها از سوی اعضای شورای شهر در مبارزه با انتشار ویروس کرونا و راه های پیشگیری از آن مورد تاکید قرار گرفت.

در نشست عمومی دو هفته شورای اسلامی شهر کرمان مقرر شد شورا با ارسال نامه ای فوری به شهرداری بر ضدعفونی کردن اماکن عمومی مانند وسایل حمل و نقل همگانی، سرویس های بهداشتی، وسایل بازی کودکان و تجهیزات تندرستی واقع در بوستان ها تاکید کند.

همچنین مقرر شد معاونت فرهنگی شهرداری در اولین فرصت، اطلاع رسانی و فرهنگسازی درباره این بیماری و راه های پیشگیری از آن را از طریق تبلیغات محیطی انجام دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبارات مرتبط با کرونا بی درنگ در شورای شهر کرمان تصویب می شود

اعتبارات مرتبط با کرونا بی درنگ در شورای شهر کرمان تصویب می شود