موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - بازنشستگان تأمين اجتماعي - افزايش حقوق بازنشستگان - تأمين اجتماعي - باشگاه پرسپوليس - انتخابات رياست جمهوري - كانو اسپرينت - رييس كميسيون قضايي - يارانه آبان ماه - تراز گاز منفي - رييس شوراي شهر تهران - انتخابات رييس جمهوري - محمدابراهيم لاريجاني - امريه سربازي قوه قضاييه - برند لنو - طنز مهران مديري - يونس آباد - حوادث معدني - پمپ دنده اي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اسفند 1398 ساعت 18:452020-03-04بين الملل

ارتش سوریه شهر آفس و شماری روستا را در استان ادلب آزاد کرد


ارتش سوریه در ادامه پیشروی خود در ادلب شهر«آفس» در شمال شهر استراتژیک«سراقب» در جنوب ادلب را آزاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از المیادین، ارتش سوریه همچنان به پیشروی خود در استان ادلب در شمال این کشور ادامه می دهد.

ارتش سوریه در ادامه پیشروی خود در ادلب شهر آفس در شمال شهر استراتژیک سراقب در جنوب ادلب را آزاد کرد.

ارتش سوریه همچنین شماری از روستاها را در حومه شهر سراقب آزاد کرد.

یک منبع نظامی نیز تأکید کرد که یگان های ارتش سوریه حمله گروه های مسلح با حمایت ترکیه را در چند محور به روستای ترنبه در غرب سراقب دفع کردند.

این منبع تأکید کرد که ارتش سوریه همچنین حمله گروه تروریستی جبهه النصره و گروه های همپیمان اش به منطقه آثار شنشراح در جنوب شرق ادلب در منطقه معره النعمان را دفع کرد.

به موازات آن ارتش سوریه عملیات متمرکزی را در محور سفوهن در جنوب ادلب انجام داده و ضمن هدف قرار دادن مکان های تمرکز و خطوط امدادرسانی افراد مسلح به پیشروی خود ادامه داد.

ارتش سوریه روز گذشته-سه شنبه- موفق شد که گروه های مسلح را در روستاها و شهرک های جوباس، ترنبه،دادیخ، کفر بطیخ در غرب بزرگراه بین المللی حلب-دمشق و نیز روستای حزارین که افراد مسلح با حمایت مستقیم و پوشش آتشباری نیروهای ترکیه وارد آن شوند را در هم کوبید و این روستاها و شهرک ها را آزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش سوریه شهر آفس و شماری روستا را در استان ادلب آزاد کرد

ارتش سوریه شهر آفس و شماری روستا را در استان ادلب آزاد کرد