مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اسفند 1398 ساعت 09:402020-03-04پزشكي

جزییات نامه وزیر بهداشت به وزرای نفت و کشور


وزیر بهداشت، در نامه های جداگانه ای به وزرای نفت و کشور، موضوعاتی را در ارتباط با اقدامات لازم در پیشگیری از شیوع کرونا، مطرح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در نامه سعید نمکی، به وزیر نفت، آمده است: با توجه به ورود بیماری کووید 19 در کشور، یکی از عوامل انتقال ویروس و سرایت بیماری از طریق نازل های جایگاه های بنزین است.

لذا به منظور ارائه خدمات مناسب و به موقع به مردم با استفاده از تمامی ظرفیت های بهداشتی و نظارت، کنترل و مقابله با بیماری ناشی از کرونا ویروس، خواهشمند است، دستور فرمایید، ضمن رعایت تمامی استانداردهای لازم در جایگاه های ارائه سوخت، ترتیبی اتخاذ گردد تا حداقل ارتباط مردم با نازل های سوخت صورت پذیرد.

موکداَ یکی از نکات ایمنی برای پیشگیری از ابتلاء به ویروس کرونا، حفاظت ایمنی ارائه دهندگان خدمت در جایگاه های سوخت گیری است که انتظار می رود، استاندارد لازم در تمامی جایگاه ها رعایت شود.

لذا ضمن رعایت تمامی اصول کنترل محیطی از جمله استفاده از دستکش و ماسک برای اپراتورهای جایگاه ها، عملیات سوخت گیری صرفاً از طریق اپراتور انجام گرفته و از هرگونه تماس مردم با نازل های سوخت جلوگیری به عمل آید.

انتظار می رود، بر اساس راهنمای کنترل محیطی برای مقابله با کرونا ویروس در جایگاه های سوخت اقدامات لازم معمول گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات نامه وزیر بهداشت به وزرای نفت و کشور

جزییات نامه وزیر بهداشت به وزرای نفت و کشور