مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اسفند 1398 ساعت 08:402020-03-04حوادث

افزایش گشت زنی های پلیس نیوزیلند در اطراف مساجد کرایست چرچ پس از تهدید تازه


پلیس نیوزیلند امروز، چهارشنبه در آستانه نخستین سالگرد تیراندازی ای که جان 51 نمازگزار را گرفت، اظهار کرد، گشت زنی های خود را در دو مسجدی که این تیراندازی در آن ها صورت گرفت، - پلیس نیوزیلند امروز، چهارشنبه در آستانه نخستین سالگرد تیراندازی ای که جان 51 نمازگزار را گرفت، اظهار کرد، گشت زنی های خود را در دو مسجدی که این تیراندازی در آن ها صورت گرفت، افزایش داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، افزایش گشت زنی های پلیس نیوزیلند در محل این دو مسجد پس از آن صورت گرفته که تصویری از یک فرد نقاب دار که در خارج از یکی از این مساجد ایستاده در شبکه های اجتماعی منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری رویترز، در روز 15 مارس سال گذشته میلادی مردی مسلح به سلاحی نیمه اتوماتیک نمازگزارانی را که برای نمار جمعه در دو مسجد در شهر کرایست چرچ گردهم آمده بودند، هدف قرار داد و 51 تن طی این تیراندازی کشته شدند.

پلیس اظهار کرده است که گشت زنی های خود را در اطراف مساجد النور و لینوود که سال گذشته مورد حمله قرار گرفتند افزایش داده و حضور محسوس خود را در این محل حفظ خواهد کرد.

پلیس تایید کرده که از تصویر مرد نقاب داری که در مقابل یکی از این مساجد ایستاده مطلع شده و احتمال طبقه بندی آن به محتوای زننده و سانسور این تصویر در دست بررسی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش گشت زنی های پلیس نیوزیلند در اطراف مساجد کرایست چرچ پس از تهدید تازه

افزایش گشت زنی های پلیس نیوزیلند در اطراف مساجد کرایست چرچ پس از تهدید تازه