مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اسفند 1398 ساعت 07:562020-03-04اجتماعي

دانش آموزان کرونا را شکستند درس و مشق تعطیل نیست


حدود دوهفته از تعطیلی کلاس های درس و مدارس در مازندران می گذرد و برخی معلمان خلاق و مبدع، شیوه ای آموزش را به فضای مجازی کشانده اند.

بچه های گل کلاس چهارم مدرسه ناصرخسرو عنوان گروه مجازی است که شکل گرفته و اعضای این گروه همکلاسی هایی هستند که حدود دو هفته به دلیل جولان ویروس کرونا از رفتن به مدرسه محروم شدند.

در روزهایی که متولیان سلامت و بهداشت، تأکید می کنند تا شهروندان مازندرانی برای حفظ سلامت از خانه ها بیرون نروند، تکلیف درس و مدرسه دانش آموزان به فضای مجازی کشیده شد و می توان امیدوار بود که فضای مجازی که تا دیروز مسئولان دغدغه ساماندهی آن را داشتند، امروز در مسیر اصلی در حال ریل گذاری قرار گیرد.

خانم خزایی معلم کلاس چهارم پروین مدرسه ناصرخسرو است و 30 دانش آموز دارد و برای آنکه شاگردانش از درس و مدرسه عقب نمانند، اقدام به تشکیل گروه مجازی کرده تا همکلاسی ها را دورهم جمع کند.

وی هرروز تکالیف درس های مختلف دانش آموزان را در قالب عکس، فایل صوتی و کلیپ تصویری آموزش می دهد و از دانش آموزانش می خواهد تا نسبت به انجام تکالیف اقدام کنند.

او دریکی از درس ها، از دانش آموزان خواست تا شعر لطف حق را روخوانی کرده و سه بیت از شعر را در قالب فایل صوتی ضبط و ارسال کنند و دانش آموزان نیز سعی دارند از طریق فضای مجازی از درس و مدرسه عقب ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان کرونا را شکستند درس و مشق تعطیل نیست

دانش آموزان کرونا را شکستند درس و مشق تعطیل نیست