مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اسفند 1398 ساعت 06:402020-03-04حوادث

کشف 1000 قطعه مرغ قاچاق و فاقد مجوز در شهرستان بهار


دستگیری 7 سارق در ملایر، کشف مرغ قاچاق در بهار و دستگیری سارق و کشف 12 دستگاه موتورسیکلت مسروقه در تویسرکان عناوین اخبار کوتاه انتظامی استان همدان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از دستگیری 4 سارق با هوشیاری مأموران کلانتری 12 این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد باقرسلگی گفت: در راستای گشت زنی مأموران کلانتری 12 در سطح حوزه استحفاظی و اعلام سرقت یک دستگاه دوچرخه از پارکینگ یک ساختمان، مأموران با هوشیاری و هماهنگی دستگاه قضایی بلافاصله در محل حضور یافتند و با بررسی دقیق، فرد سارق را شناسایی و دستگیر کردند.

وی افزود: در همین ارتباط سارق اموال مربوط به یکی از بیمارستان های ملایر نیز با هوشیاری و حضور در صحنه مأموران این کلانتری در مقابل بیمارستان شناسایی و قبل از اقدام به فرار دستگیر شد.

سرهنگ سلگی در ادامه گفت: یک نفر سارق سیم برق نیز به همراه سارق یک باب انباری توسط مأموران گشت کلانتری اعزام شده به محل وقوع، شناسایی و بلافاصله دستگیر که با تشکیل پرونده هر چهار نفر تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر بابیان اینکه شناسایی و برخورد با سارقان به صورت جدی در دستور کار قرار دارد از هوشمندی مأموران یگان امداد ملایر در کشف موتورسیکلت مسروقه و دستگیری 3 نفر سارق در این زمینه نیز خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 1000 قطعه مرغ قاچاق و فاقد مجوز در شهرستان بهار

کشف 1000 قطعه مرغ قاچاق و فاقد مجوز در شهرستان بهار