مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اسفند 1398 ساعت 06:102020-03-04بين الملل

کمیته انتخابات اسراییل زمان اعلام نتایج نهایی انتخابات کنست را اعلام کرد


کمیته مرکزی انتخابات اسراییل سه شنبه شب اعلام کرد که نتایج نهایی انتخابات کنست (پارلمان اسراییل) به صورت رسمی در 10 مارس 2020 منتشر می شود.

- کمیته مرکزی انتخابات اسراییل سه شنبه شب اعلام کرد که نتایج نهایی انتخابات کنست (پارلمان اسراییل) به صورت رسمی در 10 مارس 2020 منتشر می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما، این کمیته اعلام کرد که پیش بینی می شود نتایج تا آن تاریخ تغییر کند.

بر اساس نظرسنجی هایی که رأی دهندگان در خصوص آراءشان در دوشنبه شب ارائه دادند، حزب لیکود به رهبری بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسراییل بیشترین تعداد کرسی ها را در انتخابات پارلمان اسراییل به دست آورده است.

پیشتر کمیساریای انتخابات اسراییل بسته شدن مراکز رای گیری و آغاز روند شمارش آراء را اعلام کرد.

طبق گزارش رسانه های اسراییلی، نتایج اولیه نشان می دهد که بنیامین نتانیاهو بر طرف های دیگر در این انتخابات پیشی گرفته است.

نظرسنجی های اولیه نشان می دهد که راست گراهای اسراییلی 60 کرسی و چپ گراها 50 کرسی را به دست آورده و فهرست مشترک عربی نیز 15 کرسی را از آن خود کرده است.

این در حالی است که ایمن العوده، رییس فهرست عربی در پارلمان اسراییل پیشتر گفته بود که فلسطینی ها از طریق کنار زدن بنیامین نتانیاهو؛ بر طرح دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا پیرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیته انتخابات اسراییل زمان اعلام نتایج نهایی انتخابات کنست را اعلام کرد

کمیته انتخابات اسراییل زمان اعلام نتایج نهایی انتخابات کنست را اعلام کرد