مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اسفند 1398 ساعت 06:052020-03-04حوادث

اخبار کوتاه کرونا روز چهارشنبه گلستان


معاون توانبخشی بهزیستی گلستان گفت:18 مرکز نگهداری شبانه روزی معلولان ذهنی، بیماران روانی، خانه سالمندان و معلولان جسمی و حرکتی گلستان برای مقابله با کرونا ضدعفونی شد.

** فرمانده نیروی انتظامی گلستان از کشف 11 هزار و 680 لیتر مواد ضدعفونی کننده در یک منزل مسکونی در گرگان خبرداد و گفت: در این ارتباط یک نفر دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد.

** شهرداری گرگان گفت: 10 هزار بسته بهداشتی شامل مایع ضدعفونی کننده و مواد شوینده در مناطق کم برخوردار و محلات این شهر توزیع می شود.

عبدالرضا دادبود اظهار داشت: هزینه های خرید و تهیه این بسته ها که شامل اقلامی همچون مایع ضدعفونی کننده سطح، مواد شوینده و مواد ضدعفونی کننده بود توسط شهرداری تامین شد.

** مدیر جهاد کشاورزی گرگان از مشارکت ادوات کشاورزی، تراکتور و سمپاش کشاورزان این شهرستان در نهضت مبارزه با ویروس کرونا خبر داد.

** یک داروخانه شبانه روزی در گرگان در راستای مبارزه با شیوع ویروس کرونا، جلوگیری از تردد مردم در شهر و همچنین کاهش ازدحام جمعیت در داروخانه، طرح ارایه خدمت به صورت تلفنی را اجرا کرد.

این طرح همه روزه از ساعت 20 تا 24 به اجرا گذاشته می شود و داروی مورد نیاز بیماران با دادن نشانی در منزل تحویل آنان می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخبار کوتاه کرونا روز چهارشنبه گلستان

اخبار کوتاه کرونا روز چهارشنبه گلستان