مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 20:352020-03-03سياسي

وقتی کرونا هم مانع نیکوکاری نمی شود+ موشن گرافی


گرچه ویروس کرونا این روزها همه را درگیر خود کرده؛ اما مانع نیکوکاری نمی شود؛ هفته احسان و نیکوکاری امسال رویکرد متفاوت فعالیت های هوشمندانه را برگزیده است.

- خبرگزاری فارس سمنان- گروه اجتماعی: آن زمان که خدای آسمان ها، موجودی به نام انسان را خلق کرد، محبت و انفاق به هم نوع را نیز در ذات و سرشتش مهر کرد و به واسطه این راز آفرینش، قلب انسان همواره برای هم نوعش می تپد و از رنجش قلب دیگری محزون و از شادی اش مشعوف می شود.

تقسیم لبخند و گشودن گره از پیشانی و پاشیدن بذر امید و شکوفایی بر سرزمین ترک خورده دل های سرد و بی روح که زیر آوار نداری دست وپنجه نرم می کنند، همواره حرکتی مهرورزانه از سوی نیک سرشتانی بوده است که اندیشه های نیک در سر داشتند.

هر ساله از چهاردهم تا بیست و یکم اسفندماه در تقویم کشورمان به نام هفته احسان و نیکوکاری نام گذاری شده است تا بهانه ای برای دستگیری از خانواده های نیازمند و محروم باشد و البته کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز به عنوان نهاد انقلابی، امانت دار و مرجع مسؤول جمع آوری و توزیع بارش های مهر و عاطفه برای خانواده های مستمند همیشه در میدان بوده است.

غافلگیری عمومی و راهکارهای هوشمندانه امسال اما ورود یک ویروس، مردم را در آستانه سال جدید غافلگیر کرده است؛ کرونا ویروس با همه آسیب زایی اش اگرچه خاطر همه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی کرونا هم مانع نیکوکاری نمی شود+ موشن گرافی

وقتی کرونا هم مانع نیکوکاری نمی شود+ موشن گرافی