مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 14:102020-03-03پزشكي

تست کرونا ویروس برای 3 نفر در اردستان مثبت اعلام شد


رییس شبکه بهداشت و درمان اردستان گفت: با مراجعه شش نفر از افراد اردستانی به بیمارستان شهید بهشتی اردستان سه نفر تست کرونا ویروس آنها مثبت اعلام شد.

- حسن ذبیحی در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار داشت: با مرا جعه افرادی با علائم ویروس کرونا به بیمارستان شهید بهشتی اردستان شش نفر از آنها مورد تست های پزشکی قرار گرفتند که سه نفر آنها تست هایشان مثبت بوده است.

وی افزود: افرادی که به این ویروس مبتلا شده اند تعداد دو نفر زن و یک مرد بوده که یک مرد و زن آن مربوط به شهر اردستان و یک زن هم از شهر زواره اردستان بوده که سن آنها 67، 68 و 78 سال است که دو نفر افراد مربوط به شهر اردستان مرخص شده و یک نفر زن از شهر زواره در حال بستری بوده و خدمات را دریافت می کند.

رییس شبکه بهداشت و درمان اردستان گفت: تیم های شبکه بهداشت و درمان اردستان متشکل از بهداشت محیط و کارشناسان مبارزه با بیماری ها با مراجعه به منازل افراد مبتلا به این بیماری آموزشهای لازم را به اعضای خانواده آنها آموزش می دهند.

وی با بیان اینکه 80 درصد از افراد جامعه نسبت به این بیماری بی علامت هستند، ابراز داشت: بهترین کار این است که به توصیه پزشکان گوش فرا داده و مرتب دستان خود را با آب و صابون شستشو دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تست کرونا ویروس برای 3 نفر در اردستان مثبت اعلام شد

تست کرونا ویروس برای 3 نفر در اردستان مثبت اعلام شد