مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 14:052020-03-03پزشكي

حال عمومی فرد مبتلا به کرونا در رفسنجان رو به بهبودی است


علی اسماعیلی ندیمی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: روز گذشته با ارسال نمونه تست مشکوک به کرونای شخصی در رفسنجان به آزمایشگاه کرمان، تست وی مثبت اعلام شد که خوشبختانه الان حال عمومی وی رو به بهبودی است و چند روز آینده مرخص می شود.

وی ادامه داد: همه ساله در این فصل سرما بیماران عفونی اطفال فوق العاده زیاد داشتیم اما امسال همین رعایت های بهداشتی توسط مردم موجب شده که روز گذشته 5 بیمار بستری در بخش اطفال داشته باشیم.

اسماعیلی ندیمی تصریح کرد: این نشان می دهد که رعایت بهداشت فردی در کاهش بار بیماری موثر است و با هماهنگی مردم و رسانه ها بیماری کرونا را نیز شکست خواهیم داد.

وی به مردم توصیه کرد: نکات بهداشتی را رعایت و حفاظت های شخصی را انجام دهند و نیازی به اضطراب و نگرانی بیش از حد در خانواده ها نیست.

به گفته وی شرط اصلی این است که مردم رعایت کنند و سفرهای غیرضروری داخل شهری و خارج شهری را کنسل کنند.

اسماعیلی ندیمی افزود: امن ترین جا برای پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا خانه است اگر کسی تب دارد خود را در خانه قرنطینه کند و بستری باشد.

وی با اشاره به اینکه الان موقع سفر نیست و تا 40 روز آینده مراقب سلامتی خود باشید ادامه داد: مردم رفتارشان را تغییر دهند درست است تغییر رفتار کمی سخت است اما برای حفظ سلامتی خود، فرزندان و جامعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حال عمومی فرد مبتلا به کرونا در رفسنجان رو به بهبودی است

حال عمومی فرد مبتلا به کرونا در رفسنجان رو به بهبودی است