مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 14:052020-03-03حوادث

سرشاخه باند کلاهبرداری هرمی در کمیجان به دام پلیس افتاد


جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی از دستگیری سرشاخه اصلی یک باند کلاهبرداری عضویابی شرکت هرمی و همدستش خبر داد و گفت: این افراد یک میلیارد و 600 میلیون ریال کلاهبرداری کرده بودند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ یوسف سپهوند در این باره اظهار داشت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان کمیجان در انجام تحقیقاتی از فعالیت یک شرکت هرمی در شهرستان مطلع شدند و با هماهنگی مرجع قضایی، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با پیگیری های انجام شده از سوی پلیس شهرستان، 5 نفر از افرادی که از آنان تحت عنوان این شرکت هرمی کلاهبرداری شده بود، شناسایی و در تکمیل تحقیقات سرشاخه اصلی این شرکت هرمی و همدست اصلی اش شناسایی شدند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: با ورود پلیس به این پرونده، همدست متهم اصلی دستگیر و مشخص شد که سرشاخه اصلی این شرکت مدتی است که از کشور خارج شده است.

جانشین فرماندهی انتظامی استان ادامه داد: با پیگیری های انجام شده از سوی پلیس، سرانجام متهم اصلی پرونده در زمان بازگشت به کشور دستگیر و تحت بازجویی پلیس قرار گرفت.

سپهوند خاطر نشان کرد: در مراحل تکمیل تحقیقات مشخص شد این دو نفر تحت عنوان این شرکت هرمی در حدود یک میلیارد و 600 میلیون ریال از 5 شهروند این شهرستان کلاهبرداری کرده اند، که در این خصوص پرونده تشکیل و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرشاخه باند کلاهبرداری هرمی در کمیجان به دام پلیس افتاد

سرشاخه باند کلاهبرداری هرمی در کمیجان به دام پلیس افتاد