مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 11:262020-03-03سياسي

760 زندانی در چهارمحال وبختیاری به مرخصی رفتند


احمدرضا بهرامی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: براساس بخشنامه ابلاغی رییس قوه قضاییه، با توجه به فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت علی(ع) و نزدیک بودن عید نوروز و به سبب مراعات سلامت زندانیان و آرامش خاطر خانواده های آنان، با اعطای مرخصی به آن دسته از زندانیانی که فاقد سابقه کیفری بوده و آزادی آنها مخل امنیت و آسایش شهروندان نمی باشد، موافقت شد.

وی افزود: 90 نفر از زندانیان مشمول این مرخصی افرادی بودند که دوره محکومیت آنها رو به اتمام بود و با این اقدام به نوعی مورد عفو قرار گرفتند و 670 زندانی دیگر نیز با قرار وجه التزام به مرخصی فرستاده شدند.

رییس کل دادگستری چهارمحال وبختیاری گفت: ابلاغ بخشنامه رییس قوه قضاییه موجب شد تا زندانیان علاوه بر بهره مندی از حضور در کانون گرم خانواده های خود از خطر شیوع و ابتلا به ویروس کرونا نیز تا حدود زیادی در امان بمانند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، ویروس کرونا که شیوع آن از اواخر دسامبر سال گذشته میلادی (دی ماه) در چین شروع شد، به تعدادی از کشورهای جهان نیز سرایت کرده است.

شست وشوی دست ها با آب و صابون، رعایت نکات بهداشتی، جلوگیری از دست دادن های مکرر از سوی پزشکان برای مقابله با این ویروس توصیه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

760 زندانی در چهارمحال وبختیاری به مرخصی رفتند

760 زندانی در چهارمحال وبختیاری به مرخصی رفتند