مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 09:062020-03-03سياسي

بیم وامیدهای کرونا در مازندران


کرونا دوست دارد که جدی گرفته شود تا شکست بخورد و تنها می توانیم موفق به شکست این بیماری شویم که صحنه برای فعالیت این ویروس در محافل خالی کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، صبح روز انتخابات بود که خبر ابتلای دو نفر به کرونا در بابل رسانه ای شد، پس از اتمام انتخابات و در کشاکش دوران شمارش آراء نیز خبر ابتلای دو نفر دیگر به کرونا منتشر شد اما نظر قطعی درباره آن داده نشد، استاندار مازندران در گفت و گو با رسانه ها اعلام کرد که باید حساسیت ها در این بخش تقویت شود.

خبرگزاری ها به صورت جدی اخبار مربوط به کرونا و بیماران احتمالی و یا فوتی ها را رصد می کردند، ارتباط رسانه ای بین دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل بین رسانه ها قطع شد، محدودیت در اطلاع رسانی حتی به گوش استاندار مازندران هم رسیده بود.

پس از پیگیری های زیاد، دانشگاه علوم پزشکی مازندران اعلام کرد که حامد روحانی زاده به عنوان سخنگوی دانشگاه پاسخگو رسانه ها در ارتباط با کروناست اما روحانی زاده اعلام کرده که آمار ابتلا و یا فوتی های احتمالی در مرکز اطلاع رسانی می شود و دانشگاه علوم پزشکی مازندران تنها می تواند درباره این بیماری اطلاعات مشخص در اختیار رسانه ها قرار دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیم وامیدهای کرونا در مازندران

بیم وامیدهای کرونا در مازندران