مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 08:202020-03-03بين الملل

سجادی: سیاست های ترکیه منافقانه است / اردوغان با بشار اسد خصومت دارد


سید کمال الدین سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، درباره در خصوص تجاوزات ترکیه به خاک سوریه، - کارشناس روابط بین الملل گفت: ترکیه، عربستان و آمریکا سرنگونی بشار اسد در سوریه را می خواهند ولی حمایت های ایران و روسیه مانع از این اتفاق شد.

سید کمال الدین سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو ، درباره در خصوص تجاوزات ترکیه به خاک سوریه، اظهار داشت: تعامل ترکیه با گروه های تکفیری مانند احرار الشام و هماهنگی با آمریکا و عربستان سابقه بسیار بدی برای اردوغان رقم زده است و ترکیه نیز به دنبال منافع خود در سوریه می گردد.

اردوغان با بعضی از قدرت های جهان نیز می خواهد هماهنگی داشته باشد و باج هایی نیز داده است، ولی نتایجی را نتوانسته به دست آورد.

وی افزود: ترکیه، عربستان و آمریکا سرنگونی بشار اسد در سوریه را می خواهند، ولی حمایت های جمهوری اسلامی ایران و روسیه مانع از این اتفاق شد؛ ترکیه به خاطر برخی از منافع خود، تنش با کرد ها و خصومتی که با بشار اسد دارد، این قبیل حرکت های متجاوزانه را در منطقه انجام می دهد.

سجادی تصریح کرد: سیاست های ترکیه منافقان است و در ارتباط با رژیم غاصب صهیونیستی نیز آن را مشاهده کردیم، یک روز انتقاد می کند و روز دی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سجادی: سیاست های ترکیه منافقانه است / اردوغان با بشار اسد خصومت دارد

سجادی: سیاست های ترکیه منافقانه است / اردوغان با بشار اسد خصومت دارد