مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 07:502020-03-03بين الملل

واکنش جنبش حماس و جهاد اسلامی به نتایج اولیه انتخابات اسراییل


جنبش مقاومت اسلامی (حماس) و جهاد اسلامی به نتایج اولیه انتخابات پارلمانی اسراییل که حاکی از پیشتازی حزب لیکود به ریاست بنیامین نتانیاهو بر حزب آبی - سفید به رهبری بنی گانتس است، - جنبش مقاومت اسلامی (حماس) و جهاد اسلامی به نتایج اولیه انتخابات پارلمانی اسراییل که حاکی از پیشتازی حزب لیکود به ریاست بنیامین نتانیاهو بر حزب "آبی - سفید" به رهبری بنی گانتس است، واکنش نشان دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت ارم نیوز، حازم قاسم، سخنگوی جنبش حماس خاطرنشان کرد: دولت اشغالگر، رژیمی غاصب باقی خواهد ماند و انتخابات اسراییل هیچ مشروعیتی در اراضی فلسطین بدست نخواهد آورد.

حازم قاسم در ادامه افزود: آنچه رخ داده است، انتخاب میان شهرک های غریبه نشین برای اداره رژیم استعماری مبتنی بر چپاول اراضی فلسطین و بیرون راندن ساکنان اصلی آن است.

وی در گفت وگوی مطبوعاتی خود تاکید کرد که ملت فلسطین تا زمان تحقق اهداف خود از جمله به دست آوردن آزادی و بازپس گیری اراضی خود و تشکیل کشور مستقل فلسطین به پایتختی قدس به مبارزه شان ادامه خواهند داد.

همراستا با مواضع حماس، داود شهاب، یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: نتایج انتخابات هیچ واقعیتی را تغییر نخواهد داد و اشغالگری و تجاوز وجود دارد و طبیعی و بدیهی است ما با این اشغالگری و تجاوز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش جنبش حماس و جهاد اسلامی به نتایج اولیه انتخابات اسراییل

واکنش جنبش حماس و جهاد اسلامی به نتایج اولیه انتخابات اسراییل