مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 07:362020-03-03سياسي

جزییات تردد دریایی در بنادر مسافربری قشم اعلام شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، بنا بر اطلاعیه اداره بنادر و دریانوردی قشم، جهت پیشگیری و مقابله با بیماری های واگیردار، تا اطلاع ثانوی برنامه فعالیت دریایی در بنادر قشم به شرح ذیل است: 1- ورود به قشم از طریق بندر شهید ذاکری، فقط برای شهروندان و ساکنین قشم، مقدور است و تا اطلاع ثانوی، ارائه خدمات به مسافرین، گردشگران و افراد غیر ساکن، ممنوع است.

2- برای تردد به جزیره هرمز در ساعت 7 صبح هر روز و فقط برای ساکنین جزیره هرمز، مقدور است و تا اطلاع ثانوی، ارائه خدمات به مسافرین، گردشگران و افراد غیر ساکن، ممنوع خواهد بود.

3- برای تردد به جزیره لارک در ساعت 8 صبح هر روز و فقط برای ساکنین جزیره لارک، مقدور و تا اطلاع ثانوی، ارائه خدمات به مسافرین، گردشگران و افراد غیر ساکن، ممنوع است.

4- بندر لافت و پُل، ساعات فعالیت بصورت شبانه روزی و تا اطلاع ثانوی، به جز خودروهای حامل اقلام ضروری، مواد غذایی و مایحتاج مردم، ورود هر گونه خودرو به جزیره قشم از طریق بنادر لافت و پُل، ممنوع است.

5- تا اطلاع ثانوی، فعالیت و تردد در اسکله های هنگام، کندالو، شیب دراز، طبل، سهیلی، گورزین، گوران و اسکله گردشگری لافت، ممنوع است.

6- از فردا چهارشنبه 14 اسفند، رفت و آمد دریایی بین بنادر شهید ذاکری در قشم و بندر شهید حقانی در بندرعباس و همچنین بندر پُل در شهرستان خمیر به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات تردد دریایی در بنادر مسافربری قشم اعلام شد

جزییات تردد دریایی در بنادر مسافربری قشم اعلام شد