مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 06:202020-03-03پزشكي

محدودیت های ترددی به جزایر قشم و کیش تشدید می شود


رییس ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان از تشدید محدودیت های تردد خودروهای سواری به جزایر قشم و کیش خبر داد، و گفت: به منظور جلوگیری از شیوع بیشتر کرونا ویروس در استان به ویژه جزایر قشم و کیش، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سعید ناجی در هفتمین جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان، اظهار کرد: همچنین کنترل و محدودیت ترددی به استان تشدید خواهد شد و از همه هموطنان درخواست می کنیم که از سفر های غیر ضروری به هرمزگان خودداری کنند.

وی اضافه کرد: از هم استانی های عزیز نیز می خواهیم با توجه به هشدارهای جدی وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی استان سعی کنند به منظور حفظ سلامتی خود و عزیزانشان از تردد غیر ضروری در سطح شهرها پرهیز کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان با اشاره به راه اندازی واحدهای تولید ماسک و لباس های بهداشتی مراکز درمانی، افزود: تولید ماسک و لباس های بهداشتی مراکز درمانی با پیگیری و تلاش های حوزه اقتصادی و بهداشتی استان مدیریت شده که بتوان با راه اندازی واحدهای تولیدی در استان در روزهای آینده، بخشی از مشکلات در این حوزه را رفع کنند.

رییس ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان با اشاره به تشکیل ستاد شهرستانی مدیریت بیماری کرونا، گفت: در شهرستان های استان نیز ستاد شهرستانی مد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت های ترددی به جزایر قشم و کیش تشدید می شود

محدودیت های ترددی به جزایر قشم و کیش تشدید می شود