مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 03:452020-03-03پزشكي

آنان که در مشق عشق، همقسم شدند


این جملات، گل واژه های محبتی است که از سوی جمعی از کادر درمان و مراقبت های ویژه یکی از بیمارستان های اصفهان بیان شد تا گواه دیگری باشد بر قداست شغل پرستاری و پزشکی.

بیمارستان های کشور این روزها درگیر مهمان ناخوانده جدیدی هستند که روز به روز افراد بیشتری را به خود مبتلا می کند و بر تعداد بیماران بستری شده و حجم کار کادر درمان و پرستاری می افزاید، ویروس کرونا که از حدود سه ماه گذشته در شرق آسیا پدیدار شد و به مرور زمان پهنه شیوع آن در کشورهای مختلف در حال گسترش است.

با ورود این ویروس به کشورمان و گسترش شیوع آن از اسفند امسال، نظام بهداشت و درمان نیز به مقابله با آن پرداخت و با اتخاذ تمهیدات و تشکیل ستادهای ویژه در سطح ملی و استانی برای رویایی هرچه بهتر با آن برنامه ریزی کرد و تعدادی از بیمارستان ها به عنوان مراکز درمانی اصلی برای تشخیص و بستری بیماران مشکوک و قطعی مبتلا به کرونا مشخص شدند.

در کلانشهر اصفهان نیز بیمارستان های عیسی بن مریم و خورشید بطور ویژه برای کنترل و مقابله با بیماری کرونا تخصیص یافتند و در سایر بیمارستان ها و شهرستان ها نیز یک بخش ویژه برای این کار در نظر گرفته شد.

با شروع به کار بخش های درمانی ویژه برای پذیرش و بستری بیماران و افراد مشکوک به کرونا در بیمارستان ها، همه کادر درمانی و پرستاری شاغل در این مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنان که در مشق عشق، همقسم شدند

آنان که در مشق عشق، همقسم شدند