مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اسفند 1398 ساعت 12:252020-03-02سياسي

تصمیمات ستاد مقابله با کرونا فاقد ضمانت اجرایی است/ رویه اصلاح شود


عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: از نامه ها و صحبت های وزیر بهداشت می توان نتیجه گرفت تصمیمات ستاد مقابله با کرونا نیز فاقد ضمانت اجرایی است که این رویه باید اصلاح شود.

- محمدعلی پورمختار در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به نامه های مکرر وزیر بهداشت در خصوص اختلال در روند خدمت رسانی به مردم برای مبارزه با کرونا، اظهار داشت: برای حل این مشکل باید تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا لازم الاجرا باشد و لازم است که رییس جمهور اختیارات بیشتری را به این ستاد واگذار کند.

وی ادامه داد: تصمیمات دولت برای مقابله با کرونا نباید صرفاً محدود به تعطیل کردن مدارس و دانشگاه ها و کاهش ساعات کاری ادارات باشد بلکه باید تصمیمات عملیاتی تری در این زمینه اتخاذ شود.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: از نامه ها و صحبت های وزیر بهداشت می توان نتیجه گرفت که میان دستگاه های مختلفی که برای مبارزه با کرونا مأموریت دارند، ناهماهنگی است و تصمیمات ستاد مقابله با کرونا نیز فاقد ضمانت اجرایی است که این رویه باید اصلاح شود.

پورمختار اظهار داشت: دستگاه های مختلف، تصمیمات و سیاست های گوناگونی را برای مقابله با کرونا اتخاذ می کنند که لازم است میان آنان هماهنگی ایجاد شود و دستگاه های اجرایی ملزم شوند که تصمیمات ستاد مقابله با کرونا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیمات ستاد مقابله با کرونا فاقد ضمانت اجرایی است/ رویه اصلاح شود

تصمیمات ستاد مقابله با کرونا فاقد ضمانت اجرایی است/ رویه اصلاح شود