مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اسفند 1398 ساعت 12:002020-03-02اقتصادي

جشنواره نوروزی مبل و منبت ملایر برگزار نمی شود


رییس هیات مدیره بازار بزرگ مبل ملایر گفت: جشنواره نوروزی مبل و منبت ملایر که قرار بود 30 اسفندماه برگزار شود به دلیل وضعیت فعلی و شیوع کرونا به زمان دیگری موکول شد.

- یدالله کریمی در گفت وگو با خبرنگار فارس در ملایر اظهار کرد: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت شهروندان ملایری و هموطنان جشنواره نوروزی مبل و منبت ملایر برگزار نخواهد شد.

وی افزود: این جشنواره که قرار بود از 30 اسفندماه امسال تا دهم فروردین 99 برگزار شود و تبلیغات گسترده آن از رسانه ملی پخش شود لغو و به زمان دیگری موکول شد.

 رییس هیات مدیره بازار مبل ملایر به ممنوعیت خرید مصنوعات چوبی از استان قم اشاره کرد و گفت: این اقدام با هدف جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت فعالان این صنعت، انجام شده است.

وی با بیان اینکه در این زمینه به فرمانداری ملایر نیز اطلاعیه اعلام شده است اضافه کرد: طبق تاکیدات انجام شده ورودی و خروجی کنترل می شود.

کریمی ضمن تاکید بر حفظ بهداشت فعالان این حوزه گفت: تمهیدات اندیشیده شده برای جلوگیری از شیوع کرونا در ملایر و حفظ سلامتی حوزه مبلمان این شهرستان است.

وی خاطرنشان کرد: در این اطلاعیه از رانندگان مجموعه حمل و نقل صنایع چوب خواسته شده از بارگیری مصنوعات چوبی از استان قم خودداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره نوروزی مبل و منبت ملایر برگزار نمی شود

جشنواره نوروزی مبل و منبت ملایر برگزار نمی شود