مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اسفند 1398 ساعت 11:262020-03-02پزشكي

تقابل جان و نان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، ویروس کرونا بدون توجه به سطح اجتماعی، طبقاتی، تحصیلاتی افراد با پیمودن حرکتی بدون مرز گریبانگیر غنی و فقیر جوامع مختلف شده است و افراد سعی از پشگیری از ابتلا و رهایی از این بیماری دارند.

ایران یکی از کشورهایی است که متاسفانه آمار بالایی از ابتلا به این بیماری را به خود اختصاص داده و افزایش روزانه مبتلایان به این بیماری مردم را به تکاپوی تلاش برای غلبه بر این جدال نابرابر کرده است.

در این راستا افراد با انجام توصیه ها و پیشنهادهای متخصصان و کارشناسان امر، حذف رفت و آمدهای غیرضروری و استفاده از ماسک و مواد ضدعفونی کننده سعی در حفظ سلامت خود و جامعه دارند اما در بین جامعه اقشاری کم درآمد و روزمزد زندگی می کنند که در روزها چاره ای جز تلاش برای کسب روزی روزانه ندارند و در تقابل بین جان و نان به ناچار تامین مایحتاج روزانه خود و خانوداه را ترجیح داده اند.

در این بازار پر التهاب نبود و گرانی ماسک و موادضدعفونی کننده تامین این مواد نیز دردی بر رنج های دیگر این افراد شده و شانه های خمیده از سختی روزگار را رنجور تر از گذشته و بغض گلوی آنان را سنگین تر کرده است.

اگرچه این روزها سرداران جبهه ویروس کرونا پزشکان و پرستاران هستند اما سرپرستان خانوارهای کم درآمد سرداران گمنام دیگری نیز در جامعه حضور دارند که جهاد در راه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقابل جان و نان

تقابل جان و نان