مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اسفند 1398 ساعت 11:062020-03-02اجتماعي

بیش از پنج هزار مسافر جاده کندوان تب سنجی کرونایی شدند


محمدناصر زندی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : از زمان آغاز طرح تب سنجی در مسیر جاده کندوان در روز پنجشنبه گذشته تاکنون چهار هزار دستگاه خودرو با سرنشینانش از این محور وارد مازندران شدند.

وی گفت که از میان مسافرانی که در این محور تب سنجی شدند ، تچهار مسافر به خاطر تب شدید ، تنگی نفس و سرفه خشک شناسایی شدند که از ورود آنها به استان جلوگیری شد و این افراد به مراکز قرنطینه راهنمایی شدند.

فرماندار چالوس با بیان اینکه مسئولان دستگاه های اجرایی ، ادارات دولتی ، غیردولتی حتی خیران برای پیشگیری ، مقابله و کنترل ویروس کرونا در این شهرستان پای کار آمده اند، گفت : از زمان اطلاع از شیوع این ویروس در مناطقی از استان مازندران ، بنابر مصوبات نشست های متعددی استانداری این موضوع بسیار مهم در دستور کار فرمانداری قرار گرفت و ضمن برگزاری نشست های مختلف و ارائه راهکارهای لازم برای پیشگیری از آن تاکنون اقدامات خوبی هم در شهرستان انجام گرفته است.

وی ، تعطیلی مدارس و مراکز علمی و دانشگاهی ، لغو جشن های ، مجالس عروسی ، آیین عبادی و سیاسی نمازجمعه ، مجالس ترحیم ، غیرفعال کردن قلیانسراها ، ضدعفونی کردن سطح شهر و حتی روستاها ، آیین اعتکاف ، نظارت بر نحوه فعالیت مراکز عرضه لوازم بهداشتی ، درمانی بویژه داروخانه ها ، بیمارستان ها ،رس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از پنج هزار مسافر جاده کندوان تب سنجی کرونایی شدند

بیش از پنج هزار مسافر جاده کندوان تب سنجی کرونایی شدند