مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اسفند 1398 ساعت 10:302020-03-02سياسي

سفید پوشانی که لبخندشان دل ها را قرص می کند


سربازان خط مقدم مبارزه با کرونا چندین روز است که به خانه‎شان سر نزده اند و ساعت ها گرما و وزن لباس فضایی را تحمل کرده اند تا مثل همیشه امیدبخش باشند، - سفید پوشانی که این روزها چشم امید مردم به آن هاست و لبخندشان بیشتر از سایر وقت ها دلمان را قرص می کند.

اینجا همه چیز عادی است و کمی آن طرف تر در بخش MDR مرکز آموزشی درمانی سینا کادر درمانی برای مبارزه با خبرسازترین ویروس دنیا تلاش می کنند، آن ها آرام هستند و از اخبار منفی متاثر نشده اند.

مراجعه روزانه عکاسان خبری و خبرنگاران و روزنامه نگاران برای تهیه گزارش تصویری و مصاحبه های امیدبخش، آن ها را متعجب کرده است و می گویند: از این که تبدیل به سوژه رسانه ها شده اند، کمی خسته هستند.

بخش MDR چهار الی پنج اتاق ایزوله دارد و تا قبل از پوشیدن لباس فضایی، اجازه ورود به بخش را نداریم، کادر درمانی با تخصص و آرامشی وصف ناشدنی در حال رسیدگی به مبتلایان و افراد مشکوک به کرونا هستند.

الگوی سنی بیماران بستری شده در بخش از الگوی جهانی پیروی می کند و اینجا هم افراد مسن و از هر دو جنس گرفتار کرونا شده اند.

یکی از بیماران، خانمی است که آلزایمر هم دارد.

حال عمومی بیماران بستری شده، خوب است و به گفته کادر درمان مرکز آموزشی درمانی سینا از بین افراد بستری شده در این مرکز فقط یک نفر کرونا مثبت و مابقی مشکو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفید پوشانی که لبخندشان دل ها را قرص می کند

سفید پوشانی که لبخندشان دل ها را قرص می کند