مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اسفند 1398 ساعت 06:002020-03-02بين الملل

اردن: اسراییل با آتش بازی می کند/ درباره معامله قرن از قبل اطلاعی به ما اده نشد


روابط اردن با رژیم صهیونیستی به پایین ترین سطح خود از زمان امضای توافق نامه صلح میان دو طرف رسیده و این نتیجه اقدامات یک جانبه ای است که تل آویو در پیش گرفته است.

- اردن: اسراییل با آتش بازی می کند/ درباره "معامله قرن" از قبل اطلاعی به ما اده نشد نخست وزیر اردن تاکید کرد: روابط اردن با رژیم صهیونیستی به پایین ترین سطح خود از زمان امضای توافق نامه صلح میان دو طرف رسیده و این نتیجه اقدامات یک جانبه ای است که تل آویو در پیش گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عمر رزاز، نخست وزیر اردن در گفت وگو با خبرگزاری سی ان ان آمریکا اظهار کرد: سخنان برخی مسئولان اسراییلی مبنی بر این که اردن همان فلسطین است و یا سخنانی درباره کوچاندن فلسطینی ها به اردن را رد می کنیم.

رزاز در ادامه گفت: چنین اظهاراتی نه تنها برای اردن مساله ای بسیار خطرناک است بلکه تهدیدی برای منطقه محسوب می شود و این اظهارات تنها بازی با آتش در منطقه ای است که اساسا از تنش های مختلف رنج می برد.

این مسئول دولت اردن درباره روابط دوجانبه امان و واشنگتن تاکید کرد: روابط اردن و آمریکا گسترده، تاریخی و استراتژیک بوده و با تمام دولت های آمریکایی و کنگره شامل پارلمان و مجلس سنا و مردم آمریکا به یک شکل بوده است به همین دلیل ما از این که این روابط استراتژیک تحت تاثیر قرار بگیرد، نگرانی ند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردن: اسراییل با آتش بازی می کند/ درباره معامله قرن از قبل اطلاعی به ما اده نشد

اردن: اسراییل با آتش بازی می کند/ درباره معامله قرن از قبل اطلاعی به ما اده نشد