مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اسفند 1398 ساعت 10:102020-03-01اقتصادي

توزیع 300 هزار اصله نهال رایگان در هفته درختکاری


معاون امور جنگل گیلان از توزیع 300 هزار اصله نهال رایگان در هفته درختکاری خبر داد و گفت: 15 هزار اصله نهال در ورودی های رشت کاشته می شود.

- ایسنا/گیلان معاون امور جنگل گیلان از توزیع 300 هزار اصله نهال رایگان در هفته درختکاری خبر داد و گفت: 15 هزار اصله نهال در ورودی های رشت کاشته می شود.

محمدرضا عبدالهی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به فرارسیدن روز درختکاری در 15 اسفندماه، اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و محدودیت برگزاری برنامه ها و همایش ها، برنامه محوری هفته درختکاری در گیلان نداریم.

وی از تولید دو میلیون اصله نهال در گیلان از ابتدای سال تاکنون خبر داد و اظهار کرد: این نهال ها در قالب کشت پاییزه و زمستانه از 14 آذرماه در سطح استان غرس شده است.

معاون امور جنگل اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان با بیان اینکه یک میلیون و 200 هزار اصله از دو میلیون اصله تولید شده گونه های جنگلی بومی استان است، تصریح کرد: 300 هزار اصله نهال از فردا تا 15 اسفندماه در بین ادارات منابع طبیعی 16 شهرستان توزیع می شود.

عبدالهی از توزیع رایگان نهال های مذکور بین مردم همزمان با هفته منابع طبیعی خبر داد و اضافه کرد: با همکاری شهرداری رشت از فردا 15 هزار اصله نهال در پنج ورودی شهر کاشته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 300 هزار اصله نهال رایگان در هفته درختکاری

توزیع 300 هزار اصله نهال رایگان در هفته درختکاری