مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اسفند 1398 ساعت 09:202020-03-01بين الملل

آسیب شیوع کروناویروس به بخش حمل ونقل ژاپن


شیوع کروناویروس جدید به بخش حمل ونقل و گردشگری ژاپن آسیب رسانده و مردم از ترس ابتلا به این بیماری، تمایلی به بیرون رفتن از منزل ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازژاپن نیوز، اپراتور شرکت راه آهن مرکزی ژاپن گفت: تعداد مسافران بین اول تا 19 فوریه در مسیر توکیو و اوزاکا، 15 درصد کاهش یافته است.

این سرعت نزول تقریبا با میزان کاهش در ماه مه سال 2011 که اقتصاد این کشور در اثر وقوع زلزله، سونامی و فاجعه هسته ای در شمال شرقی ژاپن با رکود روبرو شد، برابر است.

هفته گذشته، نخست وزیر ژاپن شینزو آبه به طور ناگهانی خواهان تعطیلی همه مدارس ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان های این کشور تا پایان تعطیلات بهاری یعنی اوایل آوریل شد.

دولت آبه همچنین از برگزارکنندگان رویدادهای بزرگ ورزشی و فرهنگی خواسته است که طی دو هفته آینده این مراسم را برگزار کنند و در نظر داشته باشند که ممکن است این مراسم طی زمان مهمی که ژاپن برای مهار افزایش عفونت های جدید کروناویروس لازم دارد، لغو و یا به تعویق افتند.

به گفته تحلیلگران، بسیاری از شرکت های ژاپنی کارکنان خود را به دورکاری و به حداقل رساندن تماس با دیگران ترغیب می کنند، با این روند صنعت گردشگری و سرگرمی متحمل ضررهای بیشتری خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسیب شیوع کروناویروس به بخش حمل ونقل ژاپن

آسیب شیوع کروناویروس به بخش حمل ونقل ژاپن