مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اسفند 1398 ساعت 12:352020-02-29اجتماعي

بزرگ ترین سالن ورزشی خراسان شمالی تا پایان سال افتتاح می شود


مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی گفت: با تامین اعتبار، سالن چند منظوره سه هزار نفری شهر آشخانه تا پایان سال افتتاح می شود.

- کوروش بهادری در گفتگو با مهر درباره سرنوشت این سالن در واپسین روزهای سال 98 بیان کرد: با توجه به حجم بالای کار در این سالن که به عنوان بزرگ ترین سالن ورزشی استان شناخته می شود، با تأمین اعتبارات لازم تا پایان سال این سالن جهت استفاده عموم آماده بهره برداری می شود.

بهادری در ادامه با اشاره به موقعیت جغرافیایی این سالن عنوان کرد: دستگاه های خدمت رسان و شهرداری به دلیل استقرار این سالن در خارج از محدوده شهری مسئولیت این سالن را قبول نمی کنند و همین مشکلات عدیده ای را در مسیر افتتاح ایجاد کرده است.

مدیرکل ورزش و جوانان در پاسخ به این سوال که مشکل عدم اتصال آب تنها معضل عدم افتتاح سالن عنوان شده است، بیان کرد: تمامی زیرساخت ها از جمله کف پوش، روشنایی و… آماده شده است، اما صرف هزینه بالای خط انتقال برق موجب کمبود اعتبار در اتصال آب شده است، اما این مشکل را با استقرار یک تانکر آب موقتاً حل کرده ایم.

بهادری در انتها بر افتتاح این سالن تا انتهای سال تاکید کرد.

با انتخاب خراسان شمالی به عنوان میزبان مسابقات کشتی جام باشگاه های جهان در پاییز امسال مشکل زیرساخت و نبود سالن مناسب بزرگ ترین مشکل بر سر راه این اتف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگ ترین سالن ورزشی خراسان شمالی تا پایان سال افتتاح می شود

بزرگ ترین سالن ورزشی خراسان شمالی تا پایان سال افتتاح می شود