مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اسفند 1398 ساعت 04:302020-02-29سياسي

پرداخت 90 میلیون تومان یارانه نقدی به هرمزنشینان


90 میلیون تومان یارانه نقدی به خانوارهای تحت حمایت این نهاد به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر در جزیره شهیدپرور هرمز پرداخت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از جزیره هرمز، حسین فخاری صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه کمیته امداد یک نهاد حمایتی بوده و به تدبیر امام راحل(ره) و در راستای حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه تأسیس شده است، اظهار داشت: خوشبختانه با تلاش های امدادگران و کمک هایی که خیرین در حمایت از خانواده های تحت پوشش انجام داده اند، اقدامات مطلوبی در راستای بهره مندی اقشار آسیب پذیر جامعه و نیازمندان انجام شده است.

وی افزود: خانواده های تحت پوشش این نهاد در قالب طرح مددجویی شامل زنان سرپرست خانوار، خانواده های ایتام، سالمندان و از کار افتادگان هستند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمز عنوان کرد: طی 9 ماهه سال جاری 680 میلیون ریال در سرفصل های مختلف به خانواده های تحت پوشش  این نهاد پرداخت شد.

فخاری گفت: مددجویان تحت حمایت کمیته امداد دو گروه در قالب طرح شهید رجایی و مددجویی هستند که علاوه بر سایر خدمات، ماهیانه مبلغی به عنوان کمک معیشت یا مستمری به حساب آنها واریز می شود.

وی با اشاره به پرداخت یارانه کمک معیشتی به خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد گفت: به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر مبلغ 90 میلیون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 90 میلیون تومان یارانه نقدی به هرمزنشینان

پرداخت 90 میلیون تومان یارانه نقدی به هرمزنشینان