مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اسفند 1398 ساعت 21:102020-02-28سياسي

مجلس آینده چند صدایی است؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو، مهدی فضائلی در یادداشتی نوشت: انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در فضایی خاص و بی سابقه، - صرف نظر از چندصدایی بودن مجلس یازدهم، آنچه برای مردم مهم است اولا سلامت و پاک دستی نمایندگان است و سپس کارآمدی و نقش آفرینی مثبت آنها در خدمت گذاری و حل یا کاهش مشکلات.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو ، مهدی فضائلی در یادداشتی نوشت: انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در فضایی خاص و بی سابقه، در مجموع و با توجه به همه واقعیت ها نه با مشارکت حداکثری اما به شکل مطلوبی برگزار شد.

بدعملی و بی عملی دولت و مجلس، فضا سازی و اظهارات دلسرد کننده برخی جریانات سیاسی و بخصوص رییس جمهور در هفته ها و روزهای قبل از انتخابات، بی سابقه ترین تحریم های اقتصادی دشمن،عملیات پرحجم رسانه ای و روانی دشمن، برخی اتفاقات تلخ مانند ترور سردار سلیمانی و ماجرای هواپیمای اوکراینی و بالاخره شیوع کرونا از جمله اهم مواردی است که فضای حاکم بر انتخابات را تحت تاثیر خود قرار داده بود.

نتیجه این انتخابات اما بسیار معنی دار بود و از روی گردانی قاطبه مردم از جریان اصلاحات و اعتدال و اقبال دوباره به جریان انقلابی و اصولگرا حکایت داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس آینده چند صدایی است؟

مجلس آینده چند صدایی است؟