مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اسفند 1398 ساعت 20:152020-02-28پزشكي

آتش سوزی درمانگاه شهرک توحید بندرعباس اطفا شد


آتش سوزی رخ داده در محوطه درمانگاه شهرک توحید بندرعباس امشب(نهم اسفندماه) در مدت کوتاهی بعد از وقوع توسط نیروهای آتش نشانی اطفا شد.

- ایسنا/هرمزگان آتش سوزی رخ داده در محوطه درمانگاه شهرک توحید بندرعباس امشب(نهم اسفندماه) در مدت کوتاهی بعد از وقوع توسط نیروهای آتش نشانی اطفا شد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان در این خصوص به ایسنا، گفت: با توجه به تدابیر اندیشیده شده مراکز درمانی منتخب جهت مراجعه مردم در سطح استان هرمزگان و شهر بندرعباس در نظر گرفته شده است.

دکتر فاطمه نوروزیان با بیان اینکه این مراکز جهت مراجعه افراد بیمار و تشخیص اولیه است، اظهار کرد: افراد دارای علائم حاد تنفسی جهت ویزیت و تشخیص به موقع بیماری توسط پزشک به این مراکز مراجعه می کنند و سپس برای ادامه روند درمانی و بستری به بیمارستان شهید محمدی بندرعباس ارجاع داده می شوند.

وی با اشاره به اینکه در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس بخش ویژه بستری افراد مشکوک به کرونا در نظر گرفته شده است، اضافه کرد: همچنین بخش ویژه بیماران تنفسی حاد همزمان با شیوع ویروس کرونا در برخی از استان های کشور و استان هرمزگان در ساختمان شفا (ساختمان سوختگی) مجتمع آموزشی پژوهشی درمانی پیامبر اعظم (ص) بندرعباس آغاز به کار کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش سوزی درمانگاه شهرک توحید بندرعباس اطفا شد

آتش سوزی درمانگاه شهرک توحید بندرعباس اطفا شد