مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اسفند 1398 ساعت 19:402020-02-28سياسي

بیانیه ستادامربه معروف و نهی از منکر خراسان رضوی درباره شیوع ویروس کرونا


ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان خراسان رضوی با صدور بیانیه ای برای عبور از وضعیت موجود و مقابله با ویروس کرونا بر نکاتی در این زمینه تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان خراسان رضوی با صدور بیانیه ای نکاتی را برای عبور از وضعیت موجود و مقابله با ویروس کرونا عنوان کرد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است.

بسم الله الرحمن الرحیم مردم عزیز ، فهیم و بصیر استان خراسان رضوی سلام علیکم در طول تاریخ ملت همیشه پیروز ما روزهای سخت و دشواری را پشت سر گذاشته و از گرفتاری ها و بحران هایی عبور کرده که موضوع جاری در مقابل آنها و در مقابل عزم راسخ شما مردم فهیم، با فرهنگ و بصیر بسیار کوچک و حقیر است و جهانیان خواهند دید که چگونه ایران سرافراز از این مشکل نیز عبور خواهد کرد.

مطمئناً برای عبور با کمترین هزینه از شرایط موجود و رسیدن به شرایط مطلوب، همه ما لازم است نکاتی را رعایت کنیم.

1- توکل به خداوند متعال به عنوان تنها گره گشای مشکلات، توسل به حضرات معصومین علیهم السلام و دعا برای شفای بیماران 2- تقویت وحدت ملی و تمرین کارگروهی و اعتماد به مسئولین و خادمین مردم 3- عمل به توصیه های بهداشتی و پزشکی و پرهیز از خود درمانی و پیشگیری های غیر عِلمی 4- رسیدگی بیشتر به محرومان و مستمندان، کمک به اقشار آسیب پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه ستادامربه معروف و نهی از منکر خراسان رضوی درباره شیوع ویروس کرونا

بیانیه ستادامربه معروف و نهی از منکر خراسان رضوی درباره شیوع ویروس کرونا