مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اسفند 1398 ساعت 19:152020-02-28سياسي

تصمیم گیری برای کاهش ساعات کاری کارکنان ادارات هرمزگان فردا نهایی می شود


رییس ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان از تصمیم گیری نهایی در خصوص کاهش ساعت کار ادارات در جلسه فردا(دهم اسفندماه) خبر داد.

- ایسنا/هرمزگان رییس ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان از تصمیم گیری نهایی در خصوص کاهش ساعت کار ادارات در جلسه فردا(دهم اسفندماه) خبر داد.

سعید ناجی امشب(نهم اسفندماه) ضمن اعلام این خبر افزود: با توجه به اینکه وزارت بهداشت تصمیم گیری در خصوص کاهش ساعت کاری ادارات را بر عهده استاندار هر استان قرار داد فردا طی جلسه ای در این مورد تصمیم گیری و به دستگاه ها ابلاغ خواهد شد.

وی ادامه داد: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده در این ستاد، در تمامی مبادی ورودی استان هرمزگان تیم هایی جهت کنترل و غربالگری افرادی که به هرمزگان وارد می شوند، استقرار خواهند یافت و با انجام بررسی اولیه، افراد مشکوک به کرونا شناسایی و قرنطینه خواهند شد.

ناجی بیان کرد: در مبادی مختلف ورودی استان هرمزگان، تجهیزات مناسب جهت کنترل افراد برای پیشگیری از بیماری کرونا استقرار یافته و فعال خواهند شد.

وی در پایان با تاکید بر اینکه مراقبت و رعایت نکات بهداشتی باید تا از بین رفتن کامل این ویروس ادامه داشته باشد، تصریح کرد: با این مراقبت ها می توانیم دغدغه ها را کاهش دهیم و سلامت جامعه نیز افزایش پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیم گیری برای کاهش ساعات کاری کارکنان ادارات هرمزگان فردا نهایی می شود

تصمیم گیری برای کاهش ساعات کاری کارکنان ادارات هرمزگان فردا نهایی می شود