مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اسفند 1398 ساعت 19:052020-02-28سياسي

آیت الله سبحانی درگذشت استاد خسروشاهی را تسلیت گفت


با کمال تاسف و تاثر درگذشت محقق توانا و نویسنده عالی مقام حجت الاسلام والمسلمین آقای حاج سید هادی خسروشاهی (قدس سره) را دریافت نمودم؛ فقید سعید فرزند بیتِ علم وفقاهت، مرحوم آیت الله حاج سید مرتضی خسروشاهی (رحمه الله علیه) است.

در این پیام افزوده شده است: وی از دوران جوانی اهل قلم و مبارزه با کجی ها بوده و جهادِ قلمی او نشان از ایمان و اخلاص واقعی و اثر ماندگار اوست.

سالیان متمادی در مجله مکتب اسلام مقالات او زینت بخش نشریه بوده و بعد از انقلاب نیز در مناصب مختلف خدمات ارزشمندی داشته است؛ تاسیس کتابخانه مجهزی در قم، اثر ارزشمند دیگری است که از خود به یادگار گذاشتند.

در پایان این پیام بیان شده است: اینجانب این ضایعه را به علمای اعلام و حوزه های علمیه و بازماندگان ایشان تسلیت عرض می نمایم.

مرحوم حجت الاسلام والمسلمین سیدهادی خسروشاهی که از چند روز قبل در قم گرفتار بیماری کرونا شده بود، دیروز به بیمارستان منتقل و پس از تایید تست کرونا بستری شد، اما به دلیل کهولت سن صبح پنجشنبه (8 اسفند) در بیمارستان مسیح دانشوری تهران درگذشت.

وی، در سال 1317 در تبریز (استان آذربایجان شرقی) در خانواده ای مذهبی به دنیا آمد؛ تاریخ سه قرن از حیات و کوشش علمی و فقهی اجداد وی که جملگی از علمای بزرگ و فقهای نامدار ایران و عراق در دوران خود بوده اند، این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله سبحانی درگذشت استاد خسروشاهی را تسلیت گفت

آیت الله سبحانی درگذشت استاد خسروشاهی را تسلیت گفت